In Nederland - Reisverslag uit Vriezenveen, Nederland van Peter & Tineke Lam - WaarBenJij.nu In Nederland - Reisverslag uit Vriezenveen, Nederland van Peter & Tineke Lam - WaarBenJij.nu

In Nederland

Door: Peter en Tineke

Blijf op de hoogte en volg Peter & Tineke

26 Mei 2012 | Nederland, Vriezenveen

Komende maand, v.a. 8 juni, hopen we in en in de buurt van Nederland te zijn.
We vinden het heel fijn dat we een aantal dingen kunnen combineren op deze reis. Een familiefeest en daarna afscheid van Mirvat. We brengen haar naar het vliegveld in Frankfurt. Daar onmoet ze een docente van haar school, waar ze samen mee verder reist. Wij ontmoeten ondertussen oude bekenden van Fatmeh in Duitsland.
We hebben nog niet de hele agenda klaar. Tineke en Fatmeh hope tot 30 juli in Nederland te zijn. Peter gaat de 9e al terug.
We zijn bereikbaar op 06 57705793.

We vinden het fijn om veel vrienden te onmoeten. De TC heeft daarvoor een excursie georganiseerd:

Op maandagavond 25 juni gaan we als thuisfrontcommissie met Peter en Tineke een uitje maken naar de Joodse synagoge in Enschede. We krijgen daar een rondleiding van 5 kwartier, na afloop wordt ons koffie aangeboden. Deze synagoge is misschien wel het mooiste in ons land en is dus een bezoekje alleszins waard.

Voor dit uitje kunnen ook andere belangstellenden zich opgeven. Iedereen is daarbij welkom.Opgave moet wel zo snel mogelijk gebeuren, omdat wij moeten melden in Enschede met hoeveel personen we komen. Zich opgeven kunt u bij Jeanette Smelt. per mail: wim.jeannette.smelt@home.nl, per telefoon 0546-563211

• 26 Mei 2012 - 17:07

Joeky:

Heel erg leuk idee van de Joodse synagoge in Enschede! Hoop dat jullie een goede tijd in Nederland e.o. zullen hebben!

• 28 Mei 2012 - 04:06

Bep (Elisheva):

Dag lieve Tineke en Peter,
    Wens jullie een hele fijne tijd toe in Nederland en Gods nabijheid.
    Ook wanneer er afscheid genomen ga worden van Mirvat.
    Zelf vertrek ik a.s. Donderdag en vind het moeilijk om het hier los te laten.
    Maar ook is er diepe dankbaarheid dat ik hier weer mocht zijn.
    Lieve groet, Elisheva

• 27 Juni 2012 - 11:17

Familie Penning:

Lieve familie,

Zijn er nog nieuwe ontwikkelingen rond Mirvat? Ik kon even haar/jullie mailadres niet vinden, daarom zo..
    We bidden mee!

groeten en liefs,