Aankomst in Nederland - Reisverslag uit Vriezenveen, Nederland van Peter & Tineke Lam - WaarBenJij.nu Aankomst in Nederland - Reisverslag uit Vriezenveen, Nederland van Peter & Tineke Lam - WaarBenJij.nu

Aankomst in Nederland

Door: Peter en Tineke

Blijf op de hoogte en volg Peter & Tineke

16 Juni 2011 | Nederland, Vriezenveen

‘s Avonds laat op 7 juni vertrokken we naar Nederland en na een voorspoedige reis kwamen we op woensdag morgen aan. We zijn God dankbaar voor wat zoveel mensen vanaf het begin voor ons verzorgd hebben.
Bij Schiphol stond vervoer klaar naar ons eerste logeeradres. Daarna was vanuit Vriezenveen een auto geregeld. Groot genoeg voor een rolstoel, en daarom paste al onze baggage er in.
We konden even bijkomen en Tineke’s moeder bezoeken. Peters vader hopen we te zien op Vaderdag. Bijzonder dat we dat een keertje mee kunnen vieren.
De rest van de voorzieningen begonnen op de pinksterkonferentie van Opwekking. Een caravan, inclusief boodschappen voor alle maaltijden en na de konferentie een prachtig huis voor ons verblijf aan de Molenstraat 20, 7671 KB Vriezenveen.

Een praktische noot. In de nieuwsbrief stond een telefoonnummer. Het nummer was te lang niet gebruikt en daarom vervallen. We zijn nu te bereiken op nummer: 06- 57705793. Bel ons gerust.

We hebben ons meervoudig verbaasd over de Pinksterconferentie. Hier alleen een paar indrukken. Met kamperen staat iedereen keurig in de rij te wachten, alles wordt snel en vakkundig opgezet en later weer ingepakt met elkaar. Een goede indruk van Nederland en de bezoekers van de konferentie in het bijzonder. Orde in alles, in de file, in de rij voor de toiletten, in de afvalverwerking en in het geluidsniveau rond de tenten en in de rust uren.
Een uitgebreid, uitgeballanceerd programma voor iedereen, voor kleine kinderen, voor tieners op een apart terrein, voor jongeren op een andere terrein, met hun eigen (harde christelijke worship) muziek en eigentijdse bijbelse boodschap.
Voor de volwassenen een grote tent, waar we niet eens allemaal in konden.
Allemaal gericht op wat doorgegeven wordt van Gods liefde en grootheid. Zijn plan voor ieder persoonlijk. Zijn Woord en Zijn heilige Geest. Er werd veel doorgegeven!!! We bidden dat het mag doorwerken in ons leven en bij de velen die er waren. Dan mogen nog veel meer mensen delen in Gods grote gaven

• 16 Juni 2011 - 15:43

Hai Peer En Tineke:

Wat leuk te horen dat julie id buurt zijn. Mocht er jullie programma tijd te schuiven zijn, dan zijn jullie hier in Geerdijk 75 Vroomshoop van harte welkom. Daarnaast hebben Anne en Els besloten het geld wat ze over hadden van de Israel-reis aan Jemima te geven. Ik heb nog shekels dus een redelijk bedrag contant.
    Komt de Israel-reis nog regelmatig in onze gedachten voor.
    Geniet van het hier zijn en tot...
    Liefs Clemens

• 16 Juni 2011 - 19:47

Hennie Kottier:

Lieve mensen.
    Mooi om te lezen dat jullie in Vriezenveen een huis bewonen.
    We hopen jullie binnenkort te ontmoeten.
    Een goede tijd gewenst in Nederland.
    Met een hartelijke groet van Hennie Kottier.

• 16 Juni 2011 - 19:47

Hennie Kottier:

Lieve mensen.
    Mooi om te lezen dat jullie in Vriezenveen een huis bewonen.
    We hopen jullie binnenkort te ontmoeten.
    Een goede tijd gewenst in Nederland.
    Met een hartelijke groet van Hennie Kottier.

• 16 Juni 2011 - 22:31

Nelia:

hey allemaal,
    fijn dat jullie een goede conferentie hebben gehad. tot gauw. hartelijke grt nelia

• 18 Juni 2011 - 14:23

Wanda Simmermans:

Vreselijk duf van het examen van de ETS vandaag, vond ik vanmiddag dit bericht. wat leuk dat jullie in Nederland zijn, ik heb dit allemaal gemist door examen voorbereidngen. Hoelang zijn jullie hier??
    Wanneer jullie eens mijn mooie nieuwe huisje willen bekijekn dan zijn jullie welkom hoor. Tel 0358880115
    Shalom, Wand@