Operatie ma ‘t Lam - Reisverslag uit East Jerusalem, Palestina van Peter & Tineke Lam - WaarBenJij.nu Operatie ma ‘t Lam - Reisverslag uit East Jerusalem, Palestina van Peter & Tineke Lam - WaarBenJij.nu

Operatie ma ‘t Lam

Door: Peter en Tineke

Blijf op de hoogte en volg Peter & Tineke

24 Oktober 2007 | Palestina, East Jerusalem

Met Peter z'n moeder gaat het redelijk goed. We hebben haar net gebeld in het ziekenhuis per skype. Ze klonk heel dankbaar dat alles nu achter de rug is en ze mag uit bed en sinds vandaag weer wat eten proberen, gemalen. Het smaakte haar goed. De hele maag is verwijderd en er zijn biopten van omliggend weefsel opgestuurd. De uitslag zal nog een poosje duren. Nu eerst aansterken. Ze is zo blij dat ze er doorgekomen is en het eigenlijk wel goed gaat.
Dank aan de Heer.
Ze heeft 90 kaarten gehad en die leest ze telkens weer er staan zulke mooie bemoedingen in, zegt ze.
Ze krijgt bezoek en telefoon, echt veel lieve aandacht.
We vertrouwen de Heer nu ook voor de rest wat komen gaat.

• 25 Oktober 2007 - 21:12

Chaya:

Fijn dat het tot nu toe zo voorspoedig gegaan is met je moeder. God is goed.
    Groetjes van Chaya

• 07 November 2007 - 21:56

Gea En Derek:

Dank aan de Heer voor de geslaagde operatie. Jullie hebben allen wel gebed nodig; veel negatieve dingen zijn gebeurd in recente tijden.
    We denken aan jullie allen. Shalom, Gea en Derek. xxxx