Veilig terug op de basis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Peter & Tineke Lam - WaarBenJij.nu Veilig terug op de basis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Peter & Tineke Lam - WaarBenJij.nu

Veilig terug op de basis

Door: fam lam

Blijf op de hoogte en volg Peter & Tineke

26 Augustus 2007 | Nederland, Amsterdam

Hallo iedereen. Met veel vertraging de melding dat we weer veilig thuis zijn in Beit Jala.
Eerst file onderweg. Bij het inchecken mochten we alles meenemen zonder bij te betalen. Wat een gift. Dank aan de Heer!! We hadden een koffer en een doos verband ectra bij ons en kleding voor 4 groepen van Jemima.
Namens de familie en vrieden werden we uitgezwaaid door onze nicht Wilma.
Het controleren van alle tassen en koffers duurde te lang. Een deel moest nagestuurd worden, waaronder de computer.
Vandaag ontvingen we de laatste nazending en kunnen we weer contact maken. De ontvangst thuis met Jemima boy's en werkers was heel warm! ook letterlijk erg warm, pff, wel even wennen.
In beide gemeentes werden we welkom geheten en enthousiast ontvangen.
Zo fijn om, na zoveel goede, lieve, warme, hechte, familie en vriendenrelaties, bezoeken en gesprekken, nu gewoon thuis te zijn.
Ieder op zijn/haar plekje verder op de weg van de Heer.
Heel hartelijk bedankt allemaal voor deze onvergetelijke dagen.
Liefs, de Lammetjes.

De foto's komen wat later.

• 27 Augustus 2007 - 09:01

Wanda Simmermans :

Volgens mij is vorige reactie niet goed aangekomen, dus hier nog een poging.
    Ik vond het goed om jullie weer te zien, hier is alles goed, afgelopen vrijdag de laatste afwikkelingen van het huis.
    Al het goede, ik blijf voor jullie bidden. Misschien ' volgend jaar in beit Jala', als variatie op.

Groeten, Wanda.