Uitnodiging - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Peter & Tineke Lam - WaarBenJij.nu Uitnodiging - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Peter & Tineke Lam - WaarBenJij.nu

Uitnodiging

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Peter & Tineke

17 Augustus 2007 | Nederland, Amsterdam

We zijn nog een paar dagen in Nederland. Helaas hebben we lang niet iedereen gezien of gfesproken. We willen jullie uitnodigen voor twee mogelijkheden om ons te zien en te spreken.

1. Zaterdag 18 augustus hebben we vriedendag in Vriezenveen. Iedereen is hartelijk welkom van 1 uur tot 9 uur 's-avonds. We hopen veel vrienden te spreken op deze dag.

2. Op maandag 20 augustus zijn we te gast bij stichting de Terebint, puntweg 9, Punthorst. (in de buurt van Dalfsen)We vertellen deze avond over ons werk in Beit Jala. De avond begint om 8 uur.

Tot ziens,
Peter, Tineke, Samir, Mirvat en Fatmeh.

• 17 Augustus 2007 - 18:56

Judith:

Fatmeh, nog gefeliciteerd met je verjaardag!! En geniet allemaal nog even van jullie laatste dagen. Laten jullie nog even horen wanneer jullie precies opgehaald moeten worden?
    gr Judith

• 17 Augustus 2007 - 19:20

W. Simmermans:

Ik heb jullie gelukkig gezien. Kan ook niet komen morgen i.v.m. begrafenis.
    Goede reis naar Israël terug en we blijven mailen.

Chesed we shalom, Wand@

• 25 Augustus 2007 - 21:27

De Buren:

Terug? Thuis?
    Het is stil aan de overkant!
    De was is schoon.
    Zijn jullie weer gesetteld?
    We blijven jullie volgen .....
    Groetjes, Frank en Barendy en kids.

• 26 Augustus 2007 - 20:07

Janine:

Hoi Lammetjes
    We hebben jullie gemist deze keer. Hopelijk hebben jullie een goede tijd in Nederland achter de rug. Veel zegen en plezier op jullie wonen en werken in Israel.
    Hartelijke groet Leon, Janine en kids.