Verlof - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Peter & Tineke Lam - WaarBenJij.nu Verlof - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Peter & Tineke Lam - WaarBenJij.nu

Verlof

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Peter & Tineke

19 Juli 2007 | Nederland, Amsterdam

Na veel geduld en extra gebed waren alle papieren voor Fatmeh in orde en na nog wat extra geduld zaten we toch nog in het vliegtuig. Lekker duf en zonder nachtrust kwamen we aan bij de stacaravan in Veenendaal. Direkt met de Boevendag naar Walibi, heeel gezellig,wat een gedraai.
Dit weekje waren we bij oma Boeve en m'n zus en haar gezin.
Samir werd 16 jaar een echte puber.
De Vakantie Bijbelweek in Vriezenveen bestond 25 jaar. En we hebben op 3 lokaties allemaal geholpen. Thema: Een feest voor de Koning.
Nu zijn we een weekje in Sliedrecht en wonen even in een seniorenflatje en zien we Peter z'n ouders elke dag. De fietsen stallen we tussen de rollators. Zaterdag hebben we de bruiloft van ons nichtje Alma. We hebben er veel zin in en van alles voorbereid. Daarna volgt de Reveilweek. Waar we later meer over hopen te mailen.

Hartelijk uitgenodigd op de reunie van Jemima als je een oud medewerker bent, bij Danielle (038-3760715)op DV 10 aug. En welkom op DV 18 aug. in Vriezenveen in ons huis op de Kerkstraat 19. Waar we vriendendag houden. Je kan ons ook bellen op 06-49467809.
Achlan we sahlan, welkom bij de Lammetjes!

• 19 Juli 2007 - 21:04

Maertn:

Allée teh, geniet nog van de veelverdiende vakantie in Nederland samen met familie en vrienden, Gods zegen, Maertn (de Belgenbroeder)--

• 22 Juli 2007 - 12:33

Wanda Simmermans:

Vandaag 22 juli jullie bericht gelezen. Wilde jullie vandaag bellen maar volgens mij zitten jullie op RW. Ik ben druk met het leegruimen van huis moeder,maar dat schiet wel erg op hoor. De overdracht is 31 augustus maar we hopen op 3 augustus klaar te zijn. Kom i.p. op vriendendag, maar misschien zit ik wel eerder in Hardenberg bij Cox en dan zit ik vlak bij.

Groeten, veel zegen op RW. Mooi weer gewenst, dan heb ik het ook.;-) Wand@

• 30 Juli 2007 - 18:32

Beit Jala:

ha lammetjes,
    we missen jullie! Enne...krijgen alle mailtjes terug omdat jullie mailbox vol zit. Volgens de buren is Mazzel blij als Peter weer rondjes loopt.
    groetjes en geniet van alles.
    Een speciaal groetje voor aagje. Het is nu maandag avond weet je..:-)

• 01 Augustus 2007 - 14:28

Bianca:

Mis jullie ook hoor!!! Hoop jullie volgende week vrijdag te zien op de BBQ!!! Geniet heerlijk van alles... doe ik ook ;-)

Liefs Bianca