Werkplaats olijfhout - Reisverslag uit East Jerusalem, Palestina van Peter & Tineke Lam - WaarBenJij.nu Werkplaats olijfhout - Reisverslag uit East Jerusalem, Palestina van Peter & Tineke Lam - WaarBenJij.nu

Werkplaats olijfhout

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Peter & Tineke

18 Juni 2007 | Palestina, East Jerusalem

De afgelopen tijd heeft Abu Galid hard gewerkt om een voorraadje producten te maken. Ik hoop het meeste mee te nemen naar Nederland om op diverse plaatsen te verkopen. Als je interesse hebt neem dan contact op.
Om vast wat voorraad kerstartikelen te hebben, is tijdelijk iemand uit Hebron aan het werk. Hij heeft werken met olijfhout geleerd bij Life Gate, een collega instelling. Vast werk heeft hij niet, dus is hij blij dat hij een paar dagen wat kan verdienen. Hij heeft tenslotten een gezin met twee kinderen. Daar moet voor gezorgd worden.
Montas, een nieuwe leerling, wil graag zagen, maar hij heeft (nog) niet zoveel idee van precies werken. Het boren lukt het beste. Voor hem heb ik daarom een nieuw produkt ontworoen dat bij zijn mogelijkheden past.
Nu is nog van alles te regelen voor de tijd die ik op verlof ben in Nederland. Nieuw hout is nodig . Dat kan mooi drogen bij afwezigheid.
Tot horens

• 30 Juni 2007 - 19:23

Manja:

Heeeeeeee!! Waar zijn jullie nu dan in Holland???

• 05 Juli 2007 - 17:07

Marike:

heeeee samir,
    kelly vind je wel leuk hoor, alleen heeft ze al een vriendje...