Afsluiting schooljaar - Reisverslag uit East Jerusalem, Palestina van Peter & Tineke Lam - WaarBenJij.nu Afsluiting schooljaar - Reisverslag uit East Jerusalem, Palestina van Peter & Tineke Lam - WaarBenJij.nu

Afsluiting schooljaar

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Peter & Tineke

08 Juni 2007 | Palestina, East Jerusalem

De scholen hier sluiten het jaar gewoonlijk af met een samenvattend examen. Tot nu toe hadden we daar nog geen last van. De American school deed dit niet. De cijfers kwamen daar van de testen, schriftelijke overhoringen en ingeleverde werkstukken.
Vanaf dit jaar doen alle drie mee in de slot race. De Anglican school van Samir heeft wel een afsluitend examen en de American school is er dit jaar mee begonnen.

Samir is nog bezig. Fatmeh en Mirvat zijn net klaar. Niet alleen gelukkig voor de kids, maar ook voor Peter. Hij was de laatste weken niet anders bezig dan met overhoren.
Samir, Mirvat en Fatmeh zijn helemaal in beslag genomen door het komende verlof. Dagelijks horen we over hoeveel dagen we weggaan, wat ze allemaal gaan doen en wie ze allemaal willen ontmoeten

• 09 Juni 2007 - 16:15

Marike:

en...kunnen we jullie feliciteren met geslaagde examens?

• 10 Juni 2007 - 17:20

Herma Touwen:

En zijn de resultaten van de examens goed en naar tevredenheid.laat ze hu raport maar meenemen,dan kunnen we het bewonderen.hier gaan ze nog een heel aantal weken naar school.
    Maar hebben er ook zin in jullie te ontmoeten. groetjes Herma.

• 11 Juni 2007 - 09:02

Liesbeth:

Hoi Peter, Tineke, Samir, Fatmeh en Mirvat...

Alles goed gegaan met de examens? Nu lekker genieten van de vakantie en het komende verlof! Jullie hebben het zeker verdient! Wanneer gaan jullie trouwens en hoelang?.. Mijn zusje komt namelijk die kant op en die wil jullie natuurlijk ook ontmoeten...
    Heel veel succes verder en veel plezier in Nederland! En als jullie zin hebben om een visje te komen eten op Urk dan zijn jullie natuurlijk van harte welkom...

liefs Liesbeth

• 15 Juni 2007 - 12:40

Wanda Simmermans:

Ik hoop dat de kids gefeliciteerd kunnen worden. Joke (de Wit) en ik staan op het punt naar Oostenrijk te gaan Ik ga haar straks halen en morgenochtend vertrekken we. We zijn 26 juni terug.
    Ben deze week nog druk geweest. Huis van moeder verkocht en dat moeten we dus komende juli leeghalen. Heb dus het gevoel dat ik steeds maar aan het afscheid nemen ben.
    Hoop jullie te zien tijdens jullie verlof.

Heel veel liefs, Wand@