Tineke in Nederland - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Peter & Tineke Lam - WaarBenJij.nu Tineke in Nederland - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Peter & Tineke Lam - WaarBenJij.nu

Tineke in Nederland

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Peter & Tineke

12 Maart 2007 | Nederland, Amsterdam

Komende twee weken is Tineke op bezoek in Nederland.
Bij deze een overzicht van haar agenda:

Aankomst ma 12/3 Schiphol 11.50 ELAL 0337

Met de trein ga ik naar Veenendaal, naar mama

Di 13/3 s’avonds regio werkgroep Harderwijk, bidstond. Om 20.00 het gaat door.
Woe 14/3 Veenendaal

Do 15/3 naar Vriezenveen,ontmoeting van Jellina onderweg, in de middag, Happy Birthday Jeannette!!!!

Vrij 16/3 ,Danielle en Agnes oud vrijwilligers van Jemima.

Za 17/3, ‘smiddags en s’avonds naar Ancy haar verjaardag, ontmoeting met de andere Lammetjes.

Zon 18/3, Koffiedrinken in Westerkerk en jeugddienst, Ma 19/3, hele dag presentatie school Elsbeth in Rijssen,s’avonds vergadering Thuisfrontcommissie in Vriezenveen.

Di 20/3, woe 21/3 Sliedrecht, ? Peter z’n ouders.

Do 22/3 en Vrij 23/3 Almere bezoek aan Dorine en Martin, m’n broer en zus, Annie, m’n schoonzusje heeft haar verjaardag.

Za 24/3 , Zo 25/3.Veenendaal.

Ma 26/3 S’middags presentatie op de school van Marije in Veenendaal.

Di 27/3 terug naar huis 13.15 Schiphol.

Als je contact wilt opnemen met Tineke weet je ongeveer waar ze is.

Groetjes

  • 13 Maart 2007 - 10:21

    Marike:

    nou druk programma hoor! Succes tineke! en natuurlijk veel succes voor alle lammetjes die tineke nu ff moeten missen!
    groetjes marike

  • 14 Maart 2007 - 10:18

    Wanda Simmermans.:

    Hallo tineke.

    Wat leuk dat je in Neder-land bent. Zoals ik nu zie heb je een vrij druk programma, maar als je de kans hebt, bel me dan een keertje.
    Ben door drukte even niet op jullie site geweest en misschien kan je ook zien dat ik van meeladres ben veranderd.
    In nieder geval, een gezegende tijd in Nederland.
    meel later uitgebreider privé want niet alles kan op de site.
    In Christus verbonden,
    Wand@

  • 27 Maart 2007 - 10:23

    Voor Tineke:

    nog drie kwartier en dan stijg je weer op!! Dus wie weet zit je nu nog in G10!! nou ik wens je een hele goeie reis toe!!
    groetjes mariekje

  • 29 Maart 2007 - 14:39

    Mima:

    Na lang zoeken........heb ik EINDELIJK jullie site gevonden.........

    LEUK LEUK LEUK!!!

  • 30 Maart 2007 - 09:30

    Marike:

    heee mima, jij ook hier? De link staat trouwens ookal maandelang bij mijn site hoor ;-)
    En ALLE lammetjes natuurlijk ook de groeten ;-)

  • 31 Maart 2007 - 18:54

    Mima:

    Tja...ik ben niet zo computer technisch maar goed...zeg waar is die update nou lieve Lammetjes?? Ik bedoel: Tineke is allang weer terug in Nederland! Hupsa! Graag nieuws over je dagen in Nederland en je terugkomst en het wel en wee van de Lammetjes in Beit-Jala!


  • 02 April 2007 - 08:53

    Marleen:

    He Familie!!!
    Alles goed bij jullie? Tineke is inmiddels alweer terug op arabische bodem? Fijne tijd gehad Tineke?
    Ik ga bijna trouwen. 10 mei, dus het is echt aftellen! We hebben er erg veel zin in. Ik mis jullie allemaal wel hoor, ik heb zo'n heerlijke tijd op Jemima gehad!!!
    Blessings!!

    Liefs Marleen

  • 02 April 2007 - 19:36

    Mima:

    Lieve Lammetjes: ik gebruik heel even jullie pagina om te kletsen met marleen...

    MARLEEN GA JE AL ZO SNEL TROUWEN!!!
    Ik hoop dat jullie mooi weer hebben....zo niet: dat in ieder geval jullie huwelijk zal schijnen als de zon en glinsteren als de sterrenpracht! (da's poetisch)

    Heel veel succes met de voorbereidingen en GOD's zegen toegewenst!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Peter & Tineke
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 280
Totaal aantal bezoekers 175718

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: