Dankt onder alles… - Reisverslag uit Jeruzalem, Israel van Peter & Tineke Lam - WaarBenJij.nu Dankt onder alles… - Reisverslag uit Jeruzalem, Israel van Peter & Tineke Lam - WaarBenJij.nu

Dankt onder alles…

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Peter & Tineke

03 Maart 2007 | Israel, Jeruzalem

Alles bekent maken bij de Vader.... Zijn vrede ontvangen...Fil.4: 6,7.
Dat geldt persoonlijk. Voor Tineke ook een andere invulling.
Op maandagmorgen ga ik al vroeg op pad naar Jeruzalem. Na de checkpoint bij Betlehem is er een goede bus verbinding. We rijden dan in volle vaart over de busbaan de file op de Hebronroad voorbij.
De Mom-in-touch bidstond van de school van Samir is net begonnen als ik aan kom.
Met 7 moeders en hun kleine kids om ons heen, lezen we uit Romeinen, zingen een loflied en brengen een teacher en zijn klas voor de troon. Wonderlijke dingen gebeuren. Een goddeloos dramastuk zou ingestudeerd worden... we baden intensief en de Heer heeft het laten cancelen. Het paste niet, nu is er iets beters, Halleluja!

Dan ga ik door naar Prolife. Bidstond voor ’t werk met ongehuwde moeders en hun uiteindelijk toch welkome baby. Bidden dat God harten en situatie aanraakt dat er een weg is om te kiezen voor het ongeboren leven. Elke week nieuwe situaties, die vaak zo moeilijk zijn. Een vrouw was echt op weg voor abortus, haar relatie was zeer problematies, geen support van anderen, ze kreeg een auto ongeluk, ze kwam in het ziekenhuis met allemaal schrammen, de dokter checkte haar, en zei: Wat een wonder, je heb een prachtige baby en nog helemaal gaaf! Ze huilde... besloot voor haar kindje te zorgen, met hulp veranderde alles, zelfs haar relatie met de vader van de baby. Halleluja!

• 06 Maart 2007 - 10:57

Marjon De Jong:

Ja geweldig we hebben een Levende God die wonderen doet ! En Hij gebruikt mensen, zondaren die schuilen achter het bloed van het Lam !