Verhuizen - Reisverslag uit East Jerusalem, Palestina van Peter & Tineke Lam - WaarBenJij.nu Verhuizen - Reisverslag uit East Jerusalem, Palestina van Peter & Tineke Lam - WaarBenJij.nu

Verhuizen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Peter & Tineke

25 Februari 2007 | Palestina, East Jerusalem

De meidenkamer werd veel te klein en Mirvat wilde ook graag een plekje voor zich zelf hebben. We hebben even rond gekeken, maar een ander huis met de condities van dit huis is niet gemakkelijk te vinden. Dan maar verhuizen binnenshuis.
Het gaf bijna net zoveel opschudding en rommel als een echte verhuizing. Het was ook een verhuizing die past bij de Arabische cultuur.
De kinderen spelen gewoon door. Fatmeh had in de loop van de dag 4 vriendinnetjes over de vloer.
Samir kreeg ook bezoek van een vriend en die hielp direkt met het versjouwen van de grote stukken.
Het resultaat was erg bevredigend voor ons allemaal. Kijk maar even mee op de foto’s.

Groetjes uit Beit Jala

• 25 Februari 2007 - 22:56

Ha Samir

Dat is met recht een echte stoere boyzzzz room!!! Een echte Hollandfan!

• 25 Februari 2007 - 22:58

Ha mijn prinsesje!
    Wat lig je daar prinsesheerlijk tussen de dekens! Ziet er gezellig uit.
    Ik hoop je daar nog eens te komen opzoeken!

• 25 Februari 2007 - 22:59

Ha die Mirvat

Lekker in een hoog bed!
    Slaapt Fatmeh nu onder jou? Gezellig zo samen!
    Ziet er leuk uit!

Groetjes, Elsbeth

• 25 Februari 2007 - 23:01

En Peter en Tineke

Hoe ziet jullie kamer er nu uit?
    Of ligt daar zo'n zooi, dat jullie daar geen foto van durven maken ... ik denk wel dat alle mensen die deze site lezen wel nieuwsgierig zijn naar jullie kamer! Please! Jalla jalla!

• 26 Februari 2007 - 15:35

Nelly Olthof:

Nou, dat ziet er allemaal prachtig uit. Ik zou eigenlijk een keertje moeten komen kijken!!!
    Veel plezier in het "nieuwe" huis.

• 27 Februari 2007 - 13:59

Marike:

en hoe zien die andere kamers eruit dan?? Haha ben wel erg benieuwd hoor! Veel plezier in elk geval met deze nieuwe indeling!! liefs!

• 28 Februari 2007 - 21:18

Herma Touwen:

heerlijk he een verhuizing binnehuis ,we weten er over mee te praten, leuke kamers geworden, geniet er van met elkaar, ik hoor d everhalen wel als Tinke in nederland is. doei herma

• 29 Maart 2007 - 14:42

Mima:

Heeeee lieve Lammetjes!

Druk verhuist zeg....hahahaha! Maar: waar slaapt Mirvat nu dan? En Samir: is jouw kamer nu de fietsenstalling geworden???