Een speciale Valentine groet - Reisverslag uit Jeruzalem, Israel van Peter & Tineke Lam - WaarBenJij.nu Een speciale Valentine groet - Reisverslag uit Jeruzalem, Israel van Peter & Tineke Lam - WaarBenJij.nu

Een speciale Valentine groet

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Peter & Tineke

12 Februari 2006 | Israel, Jeruzalem

We ontvingen de volgende Valentine groet, die we graag doorgeven:

"For God so lo V ed the world,
That He g A ve
His on L y
Begott E n
So N
T hat whosever
Believeth I n Him
Should N ot perish,
But have E verlasting life."

Graag ook doorgeven.

Groeten Peter Tineke en kinderen.

PS
Plaats de hoofdletters midden in de woorden onder elkaar. Als ik het bericht schrijf staat het goed, maar bij het plaatsen in de pagina staan de woorden niet op de goede plaats.

• 25 Februari 2006 - 20:05

Ja.bax@planet.nl:

Hallo Peter, Tineke en kinderen,
    Leuk om te zien hoe niet via de website: waarbenjij.nu jullie leven "dichterbij"wordt gebracht. Zo heeft de voortuitgang van de techniek toch ook zijn vele voordelen.
    Op deze manier kunnen jullie ook meer, via onder andere foto's mee laten kijken in jullie leven. We denken dat dat voor de contacten onderling goed is.
    Hier in Nederland is het licht winters. 's Nachts wat vriezen, overdag temperaturen boven het vriespunt.
    Lies wordt 7 maart wederom opgenomen voor een operatie, voor zowel een darm- als blaasverzakking. We bidden om een geslaagde operatie.
    We wensen jullie Gods zegen toe in gezin, werk en gemeente.
    Hartelijke groet vanuit Dordt van Hans, Lies, timo, Ellen en Steven Bax