Aan de slag - Reisverslag uit East Jerusalem, Palestina van Peter & Tineke Lam - WaarBenJij.nu Aan de slag - Reisverslag uit East Jerusalem, Palestina van Peter & Tineke Lam - WaarBenJij.nu

Aan de slag

Door: Peter en Tineke

Blijf op de hoogte en volg Peter & Tineke

09 Februari 2009 | Palestina, East Jerusalem

Na de kerstvakantie zijn we weer druk met schoolwork. Projecten, boekuitstreksels, testen leren ed. Mirvat en Fatmeh zitten op school, maar tijdens de verbandjes is Ma aan de beurt voor het overhoren. Pa loopt het werk van Mirvat na en mag de rest van het werk van Fatmeh begeleiden.
Peter heeft 5 nieuwe ontwerpen gemaakt en verzend dit voor pasen en na het te kort aan olijfhout kan hij nu weer volop produktie maken. Hij verwacht weer meer orders zodat de mannen aan het werk kunnen blijven.
Mirvat is 15 jaar geworden en vierde dit thuis. De hele dag kwam er bezoek en ze werd lekker verwend.
Samir is goed terug gekomen in het huis en op zjn school en bij z’n schoolvriendin.
Met elkaar is hij op zoek naar de werkplek en zijn leven in Ned.
Met de begeleiding en school hebben we regelmatig gesprekken en zijn we op de hoogte.
Los laten valt voor een moeder als ik niet mee, vooral niet op afstand. Zijn leven en keuzes in de Hand van de Heer.
We kregen na even onzekerheid een nieuwe werkvergunning en visa voor een heel jaar! Dank aan de Heer.

• 11 Februari 2009 - 17:16

Hermien Smoes:

Mirvat, van harte gefeliciteerd met je 15 e verjaardag en Gods zegen voor het
    nieuwe jaar.

Jan en Hermien Smoes.

• 13 Februari 2009 - 13:55

Gerrit En Johanna:

Dag lieve Lammetjes,
    Wat leuk om zo weer wat van jullie te horen en te zien !!
    Ja, moeilijk hè...om je kind los te laten, we wete er alles van...bij de oudste is het 't ergste... Lieve groet en veel zegen toegebeden.

• 15 Februari 2009 - 12:14

Marike:

Happy B-day Mirvat! (al ben ik veel te laat natuurlijk, maar toch)

lieve groetjes!